Wykorzystaj swoje zdjęcia packshot w pełni
Znakomita większość fotografii packshot jakie wykonujemy dla naszych Klientów trafia do ich sklepów internetowych. To oczywiste gdyż internet wciąż zwiększa swój udział w sprzedaży względem innych mediów. Coraz więcej sklepów dołącza do e-commerce lub powiększa swój udział w tej dziedzinie.
Klienci gdy zamawiają packshoty swoich produktów zwykle mają już plan na to gdzie i w jaki sposób je wykorzystają. Wskażemy kilka dodatkowych pomysłów na użycie zdjęć packshot nie tylko w sklepie internetowym.
Packshoty na karcie produktu w e-sklepie
To tu trafia znaczna większość fotografii packshot. Dlatego gdy dodajemy nowe fotografie dla poszczególnych produktów, upewnijmy się, że wszystko przebiega jak najlepiej:
- poprawne zdjęcie produktu na miniaturce – domyślnie pierwsze wgrane zdjęcie zostaje automatycznie wgrane jako miniaturka produktu. Upewnij się, że dla danej grupy towarów jest to ten sam kadr. Warto również podejrzeć jak seria packshotów prezentuje się na liście produktów. Czy są podobnej wielkości? Czy wypełniają całe dostępne miejsce i są czytelne?
- kolejność fotografii produktu – zadbajmy o to aby przedmioty w danej kategorii miały fotografie w tej samej kolejności. To znak dla kupującego, że nasza oferta jest przygotowana profesjonalnie. Nikt z nas nie lubi gdy kolejność zdjęć produktu nie ma sensu i na przykład po zdjęciu głównym pojawia się niezwiązany z nim detal a potem kolejne ujęcie całości.
- powtarzalność – to również bardzo ważny czynnik mający wpływ na odbiór naszej oferty. Jeśli każdy produkt ma zdjęcia wykonane w inny sposób to nie wygląda to atrakcyjnie w oczach kupującego. Fotografie produktowe wykonane w jednym stylu pokazują nasz profesjonalizm oraz dbałość o wygląd prezentowanej oferty.
Zdjęcia packshot wykorzystasz do banerów i bloga
Fotografie produktów wykonane na białym tle pozwalają grafikowi na ich łatwe użycie z innym rodzajem tła. Dzięki temu dobrze sprawdzą się na przykład na banerze w sklepie internetowym. Tworzysz bloga o konkretnym produkcie? Nie zapomnij dodać fotografii aby urozmaicić wpis. Jeśli zamówiłeś profesjonalne packshoty, z pewnością masz wiele zdjęć do wyboru.
Packshot do social media
Poinformuj swoich fanów o nowych produktach lub o odświeżeniu wizerunku już istniejących. Możesz tu wykorzystać zarówno fotografie na białym tle jak i kreacje stworzone na ich podstawie przez grafika.

Wysyłasz newsletter? Użyj fotografii packshotowych
Jeśli prowadzisz sklep internetowy to warto abyś od samego początku zbierał chętnych do otrzymywania newslettera. Z czasem gdy Twoja baza będzie większa warto informować stałych klientów o wprowadzeniu nowych przedmiotów. Tutaj również świetnie sprawdzą się packshoty, które zamówiłeś do swojego sklepu internetowego lub banery wykonane na ich podstawie.
Fotografie packshotowe – nie tylko on-line
Na samym końcu coś o czym najczęściej zapominają klienci. Packshot to nie tylko plik cyfrowy, który można użyć jedynie w internecie czy w mediach społecznościowych. To również zdjęcie produktu, które z powodzeniem można użyć w formach tradycyjnych takich jak katalog, ulotka czy nadruk na samochodzie firmowym.