Zdjęcia do sklepu internetowego - kilka wskazówek
Każdy sklep internetowy, który ma w ofercie fizyczne przedmioty powinien je zaprezentować potencjalnym klientom z jak najlepszej strony. Podstawowe cechy każdej oferty to
- tytuł
- parametry produktu
- opis
- zdjęcia produktu
Zdjęcia produktów do sklepu internetowego w pełnym blasku
W przenośni i dosłownie, przedmioty oferowane w naszym e-sklepie powinny być bardo dobrze zaprezentowane. Jak tego dokonać na fotografii produktowej? Składnikiem każdego packshota jest oczywiście światło. I to ono, dobrze dobrane do tematu zdjęcia odgrywa kluczową rolę. Mówiąc dalej, należy unikać sytuacji, w której przedmiot znajduje się w cieniu. Powoduje to spadek kontrastu oraz nasycenia kolorów a w efekcie jest nieatrakcyjne wizualnie. Dobrze dobrane oświetlenie pozwoli wydobyć z packshotu prawidłową strukturę, materiał a także kolor przedmiotu.
Rzeczywiste kolory na zdjęciach w sklepie internetowym
Ten podpunkt wynika z poprzedniego akapitu. Wiarygodna kolorystyka na zdjęciu przedmiotu w sklepie internetowym ma szczególnie duże znaczenie w branżach takich jak moda czy kosmetyki. Kolory w takich przypadkach są niezwykle ważne dlatego powinny być przedstawione najdokładniej jak to możliwe. Również w pozostałych dziedzinach e-commerce warto gwarantować klientom rzeczywisty wygląd przedmiotu gdyż buduje to naszą wiarygodność.
Odpowiednia ilość zdjęć produktu w sklepie internetowym
To kolejna z bardzo ważnych rzeczy, które powinniśmy pilnować przy każdej ofercie w naszym e-commerce. W tym miejscu dobrze jest wcielić się w potencjalnego kupującego i z jego perspektywy ocenić czy ze zdjęć produktowych w sklepie internetowym może pozyskać wszystkie informacje jakich oczekuje. Chodzi tutaj o możliwość dokładnego zapoznania się z przedmiotem z wielu kątów i perspektyw. Ponadto warto pokazać najważniejsze funkcje i cechy wyróżniające produkt. Bardzo dobrym pomysłem na ostatnie kadry jest pokazanie przedmiotu w użyciu. Fotografia zestawu i wszystkich akcesoriów to często kadr, który pozwala przekonać do ostatecznego zakupu. Dowiedz się więcej, dlaczego dobre zdjęcia produktów sprzedają więcej.