Fotografia produktowa cennik - czyli ile kosztuje zdjęcie produktowe packshot

Fotografia produktowa cennik

Packshot/fotografia produktowa – są to najpopularniejsze zdjęcia produktów na białym tle.
Świetnie sprawdzają się w sklepach internetowych, na aukcjach czy w katalogach.

packshot po retuszu

Packshot standard od 20 zł netto / zdjęcie

  • produkty proste
  • bez skomplikowanego retuszu
  • jeden produkt na zdjęciu
  • produkty małe/średnie

 

fotografia produktowa

Packshot premium od 30 zł netto/zdjęcie

  • przedmioty wymagające większego nakładu pracy
  • zaawansowany retusz graficzny
  • przedmioty wykonane ze szkła/metalu/błyszczące
  • usuwanie niedoskonałości produktu
  • dokładne odwzorowanie kolorów
  • produkty duże

Fotografia odzieży cennik

Oferujemy zdjęcia odzieży flatshot (ubranie rozłożone na płasko), ubranie zawieszone na wieszaku oraz zdjęcia typu duch (niewidzialny manekin). Ponadto wykonujemy dodatkowe ujęcia na detale i wykończenie materiału co pozwoli na lepsze przedstawienie produktu.

packshot koszula męska

Flatshot od 30 zł netto / zdjęcie

  • prasowanie parowe
  • retusz graficzny
  • odzież damska
  • odzież męska
  • odzież dziecięca
  • czapki
  • rękawiczki
  • szale
packshot odzież na wieszaku

Wieszak od 30 zł netto / zdjęcie

  • prasowanie parowe
  • retusz graficzny
  • odzież damska
  • odzież męska
  • odzież dziecięca
zdjęcia odzieży do sklepu internetowego

Zdjęcie typu duch od 35 zł netto / zdjęcie

  • prasowanie parowe
  • retusz graficzny
  • odzież damska
  • odzież męska
  • czapki
  • rękawiczki

Fotografia produktowa makro biżuterii cennik

Profesjonalne packshoty wszelkiego rodzaju biżuterii. Zdjęcia produktowe z pełnym retuszem graficznym idealnie przedstawiające biżuterię złotą, srebrną, z dodatkami.

fotografia produktowa biżuterii

Packshot biżuterii od 35 zł netto / zdjęcie

  • zdjęcia małych przedmiotów
  • pełny retusz graficzny
  • odbicie lub cień
  • kolczyki
  • łańcuszki
  • pierścionki
  • zegarki
  • wisiorki

Jak wyceniamy zdjęcia produktów?

  • Podane ceny są cenami orientacyjnymi.
  • Każde zlecenie jest wyceniane indywidualnie.
  • Minimalna wartość zamówienia wynosi 400 zł netto.

W celu wyceny skontaktuj się z nami i podaj

  • jakie produkty chcesz sfotografować
  • ilość produktów do sfotografowania na pierwszej sesji
  • ile zdjęć każdego produktu mamy wykonać
  • dodatkowe wytyczne / przykłady zdjęć, które Ci się podobają

Na początku każdej sesji wykonujemy zdjęcia próbne. Dopiero po ich akceptacji przez Ciebie wykonujemy pozostałe packshoty według zaakceptowanego wzoru.

packshoty cennik

Packshoty cennik, fotografia produktowa cena

To właśnie takie zapytania są bardzo popularne wśród naszych Klientów. Nic w tym dziwnego gdyż przedsiębiorcy chcący skorzystać z naszej oferty chcą przede wszystkim wiedzieć czy będzie ich na to stać.

 

Uniwersalny cennik packshotów…

… niestety nie istnieje 🙂 Dlaczego nie określamy wprost ceny za konkretne zdjęcie? Nasza praca nie jest powtarzalna. Każde z realizowanych zleceń wymaga innego podejścia. Wszystko zależy od konkretnych wymagań Klienta. Od tego gdzie będą użyte packshoty. Równie ważne jest co chcemy sfotografować oraz ile zdjęć produktowych mamy wykonać.

Po pierwsze: produkt

Najkrócej mówiąc – rodzaj przedmiotu najbardziej wpływa na cenę. Zdecydowanie tańsze będzie wykonanie zdjęć przedmiotu prostego, regularnego niż produktu wykonanego z połyskliwego lub przezroczystego materiału z wieloma detalami.

Dlaczego produkty nieregularne mają droższe packshoty? Wyobraźmy sobie na przykład łańcuszek bransoletki. Składa się on z kilkudziesięciu ogniw. Każde zdjęcie produktowe w czasie obróbki graficznej przechodzi przez tak zwane szparowanie. Jest to proces, podczas którego produkt jest ręcznie wycinany w programie graficznym i wklejany na idealnie białe tło. Dlaczego tło nie jest śnieżnobiałe prosto z aparatu oraz czemu to takie ważne aby było idealnie białe? O tym pisaliśmy w krótkim artykule na naszym blogu.

Po drugie: ilość zdjęć

Im więcej zdjęć produktu wykonamy tym cena jednostkowa za zdjęcie będzie niższa. Wynika to z faktu, że każdy produkt, który jest dostarczany do naszego studio musi zostać wyjęty z oryginalnego opakowania, wyczyszczony i przygotowany do wykonania zdjęć a na końcu oczywiście zostać spakowany. Wbrew pozorom nawet produkty nowe mogą się lekko zabrudzić przy wyjmowaniu z kartonu, który leżał dłuższy czas w magazynie. W studio fotograficznym, pod mocnym światłem lamp błyskowych dostrzeżemy najdrobniejszy pyłek, który należy usunąć przed wykonaniem zdjęcia. Ubrania, również te idealnie wyprasowane przed sesją, zawsze będą miały delikatne zagniecenia wynikłe z transportu. To również trzeba przygotować przed wykonaniem sesji fotograficznej.

Dlatego też jeśli wykonujemy tylko jedno zdjęcie dla każdego produktu będzie ono sumarycznie droższe niż kolejne fotografie produktowe dla już przygotowanego produktu.

Po trzecie: cechy produktu

W tym akapicie trochę rozwiniemy temat z początku artykułu. Kolejne czynniki mające wpływ na cenę zdjęcia produktowego to

  • materiał produktu – przedmioty wykonane ze szkła lub chromowane odbijają wszystko dookoła. Całe studio, lampy i aparat fotograficzny będą doskonale widoczne na zdjęciu produktowym. Oczywiście jest to niedopuszczalne w profesjonalnej fotografii produktowej i doświadczony fotograf produktowy jest w stanie za pomocą odpowiednich akcesoriów oraz obróbki graficznej sprawić aby produkt nie odbijał swojego otoczenia na packshocie. Wymaga to oczywiście większego nakładu pracy co ma bezpośredni wpływ na cenę zdjęcia produktowego.
  • wielkość produktu – chodzi tu zarówno o produkty bardzo małe jak i bardzo duże. Zdjęcia produktowe biżuterii wykonane w technice makro wymagają zupełnie innego podejścia oraz sprzętu niż fotografia produktowa dużych narzędzi. Jednak zarówno w przypadku bardzo małych jak i dużych produktów należy dobrać inny rodzaj obiektywów, akcesoria potrzebne do oświetlenia produktu a także skorzystać z bardziej zaawansowanych technik obróbki graficznej.
  • sposób pokazania produktu na fotografii packshot – nie każdy przedmiot wystarczy położyć na stole w studio fotograficznym i po prostu sfotografować. Torebka damska z wiszącymi ozdobami nie będzie wyglądać atrakcyjnie jeśli nie pokażemy w jaki sposób opadają wspomniane ozdoby. W tym celu należy więc zawiesić w powietrzu całą torebkę przy pomocy różnych akcesoriów i dopiero wtedy wykonać odpowiednie zdjęcie.

Życzenia i wymagania specjalne

Nasi Klienci często zwracają się z prośbą aby ich produkt został sfotografowany inaczej niż u konkurencji. Aby przyciągał wzrok. Staramy się sprostać takim wymaganiom jednak wymaga to poświęcenia większej ilości czasu.

Bardzo często w przypadku produktów dużych, takich jak na przykład meble, ich transport do studia jest nieopłacalny lub nawet niemożliwy. Wtedy również jesteśmy w stanie pomóc gdyż dysponujemy mobilnym studio fotograficznym, które rozstawiamy w siedzibie lub magazynie Klienta.

Mamy nadzieję, że powyższy artykuł pokrótce odpowiada na pytanie dlaczego nie istnieje ogólny cennik packshot 🙂

Zachęcamy każdego zainteresowanego współpracą do kontaktu. Postaramy się dobrać najbardziej odpowiedni sposób przeprowadzenia sesji produktowej.