Zdjęcia szczegółów w fotografii produktów

Chcesz lepiej pokazać swój produkt? Wykonaj zdjęcia szczegółów!

Fotografia produktowa ma oczywiście za zadanie pokazać jak najdokładniej produkt znajdujący się przed obiektywem fotografa produktowego. Często jednak chcielibyśmy zwrócić uwagę na szczególne cechy czy wykończenie przedmiotu. Z pomocą przychodzą zdjęcia detali.

Czy zawsze warto wykonywać zdjęcia detali?

W przeważającej ilości przypadków – tak. Umieszczając packshoty w naszym sklepie internetowym, zwykle zmuszeni jesteśmy nieco zmniejszyć pliki aby sklep działał płynnie i szybko się ładował. Niektóre sklepy oferują możliwość powiększenia zdjęcia co jest pewnym ratunkiem. Pozwala to na dokładniejsze obejrzenie towaru. Klient, który nie może fizycznie zobaczyć przedmiotu często jest ciekawy z jakiego jest wykonany materiału albo jak wygląda panel sterowania. Nie zawsze więc ogólne zdjęcia, nawet z każdej strony produktu pomagają się w tym zorientować.

Dla jakich produktów wykonywać zdjęcia szczegółów?

Większość produktów można zaprezentować dokładniej jeśli standardowe zdjęcia produktowe uzupełnimy o detale. Wyraźne zbliżenie materiału pozwoli zaprezentować nam jakość sprzedawanego ubrania a Klientowi przekaże informacje jak gdyby trzymał odzież w ręku. W przypadku odzieży warto również pokazać nasze logo czy dodatkową kieszonkę, która jest ukryta wewnątrz ubrania. Produkty z innych kategorii również zyskają na zdjęciach detali. Zbliżenie na przyciski czy uchwyt produktu pozwoli ocenić jego jakość oraz dodatkowe funkcje.

 

ogólne zdjęcie pozornie mówi wszystko o tym produkcie

Jednak gdy dodamy kilka packshotów pokazujących wykończenie, prezentacja produktu znacznie zyskuje na wartości. Klient bez trudu w przystępny sposób otrzymuje wszystkie informacje a oferta sklepu zyskuje na wiarygodności.

Zobacz więcej